Boostia bisnekseen uudellenmarkkinoinnillaSivustoltasi poistuneille vierailijoille voidaan kohdentaa tarkasti räätälöityjä mainoksia sen perusteella, missä sivuston osioissa he ovat käyneet tai mitä tuotteita he ovat katselleet. Kun ihmiset poistuvat sivustoltasi voit tavoittaa heidät uudelleen näyttämällä sivustosi aiheeseen liittyviä mainoksia, kun he surffailevat verkossa *.
Klikkaa tästä - me autamme!
Miten uudelleenmarkkinointi toimii?
Esimerkki uudelleenmarkkinoinnista:
Yrittäjä haluaa boostata myymäänsä tuotetta (esimerkiksi kenkiä). Autamme yrittäjää asettamalla sivuston uudelleenmarkkinointivalmiuteen. Kun Asiakas käy sivustolla, hänen käynnistään jää jälki uudelleenmarkkinointilistaan.
Asiakas on käynyt mahdollisesti läpi myös kilpailijoiden tarjoamia tuotteita verkossa, ja ostoprosessi on vielä kartoitusvaiheessa. Esimerkin yrittäjä voi uudellenmarkkinointilistaan tallentuneen tiedon ansiosta esittää Asiakkaalle kohdennettuja bannerimainoksia omista tuotteistaan*.
Mainos siis muistuttaa asiakasta Yrittäjän tuotteista asiakkaan vielä puntaroidessa ostopäätöstään. Mainosbanneria klikkaamalla Asiakas pääsee uudelleen Yrittäjän palvelutarjoaman pariin, suoraan ko. tuotteeseen. Kaupat voi syntyä!
Yksinkertaista ja tehokasta!
* Missä uudelleenmarkkinointimainoksia näytetään?
Uudelleenmarkkinointimainoksia näytetään Google Display verkostossa
- Display-verkosto on joukko sivustoja ja Googlen verkkosivustoja, kuten Gmail, Blogger ja YouTube, jotka näyttävät AdWords-mainoksia. Verkostossa on myös mobiilisivustoja ja -sovelluksia (lähde: Google)
- Display-verkosto tavoittaa yli 90 % internetin käyttäjistä ja sisältää yli 2 miljoonaa julkaisijasivustoa (lähde: Google)
- Uudelleenmarkkinointia voidaan ulottaa myös Facebookiin.
Jos kiinnostuit uudelleenmarkkinoinnin tarjoamista mahdollisuuksista, kysy lisätietoja täältä.